Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No, tak takhle zatím ještě asi ne :-) Mně se myšlenka "chytrých" hodinek docela líbí, přečíst si sms, mailovou nebo fb zprávu bez potřeby vytahovat mobil bych uvítal, ale tohle je zatím naprosto nevyužitelný. Začátky jsou holt těžký. Navíc mám zrovna tu SGS II a hned tak se jí zbavovat nehodlám - a čekal bych férově podporu pro co nejširší škálu Samsungů. Díky za článek, zaujal.

0 0
možnosti
Foto

Já myšlence chytrých hodinek právě také fandím. Vize jednoho zařízení, které mi krom času ohlídá trasu tůry, uběhnuté kilometry, spánkové fáze, apod. a ještě mi ukáže kdo mi volá ještě než vylovím mobil z kapsy je krásná. Ale jak jste napsal, tahle ne. :-) Děkuji za názor i pochvalu. ;-)

0 0
možnosti
JD

myslím, že potřeba nabíjení je jen zástupný problém, stejně si člověk zvykl nabíjet MT. Ale limitní problém vidím v nekompaktibilitě nejen s mobily jiných výrobců, ale i mobily stejné značky

0 0
možnosti
Foto

Ano, na vše si lze zvyknout. Na druhou stranu se obávám abychom místo nočních stolků brzy neměli klubka drátů;-) nepodporování ani vlastních ač starších telefonů spadá do kategorie praktik, které bez ohledu na zákazníka tlačí na zisk, Samsung si zřejmě zákazníků příliš neváží. Děkuji za názor.

0 0
možnosti
  • Počet článků 88
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 680x
Více se o mně dozvíte na mé osobní stránce zde.