Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J71a29r18o38s33l69a53v 78M72i37k21u97l63a 3907441716

Asi čím jsou lidi hloupější, tím víc potřebují tyhle "chytré" věci. Opravdu chytrého člověka musí tahleta elektronická "inteligence", která mu pořád něco vnucuje, co hravě dokáže i sám, nakonec štvát.

0/0
3.4.2013 12:55

J50o61s42e21f 84D77r55á22s51a58l 2384295391

marketing, nic jiného....vnutit zákazníkovi něco, co bu´d nepotřebuje vůbec a nebo jen omezeně a tím rozšířit portfolio svých produktů

0/0
3.4.2013 11:32
Foto

R51e60n30é 44B33e30c46k78e45r 1739480357809

Ano. Výrobce to podá jako vylepšení pro svá zařízení a zákazník to koupí aby byl in.

0/0
3.4.2013 11:35



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.