René Becker

Fígle s klávesnicí

7. 12. 2012 11:12:48
iPhone klávesnice = kult. Naprosto špičkově odladěná, rychlá, přesná a s hned několika "fíčurami".

Shift / Caps Lock

Ze začátku jsem při psaní na iPhone postrádal funkci Caps Lock. Ale nedalo mi to, brouzdajíce v menu Nastavení, nalezl jsem v sekci Obecné položku Klávesnice. A ejhle, Povolit Caps Lock! Teď už jen stačí dvakrát tapnout na Shift a je to.

Oprava na milimetry

Občas se stane že se umáčknete. I na tak přesné klávesnici, jakou má iPhone. Obzvlášť pro mne, jako androiďáka, je to snadné. Za léta používání různých strojů, jsem si zvykl na určité nepřesnosti ostatních displejů a podle nich si zažil odchylky při vyměřování místa dotyku. A tak je teď pro mne iPhone až moc přesný. :)

Při několika prvních pokusech tanout přesně za chybné písmeno jsem se setkal s častými neúspěchy. "Tak iPhone není tak přesný, jak jsem myslel.", říkal jsem si. Omyl. Náprava chybného písmenka ve slově je jednodušší než by se zdálo. Stačí využít "lupy".

Kdekoli v textu podržíme prst, zobrazí ona lupa, která nám zvetší pole kolem prstu a usnadní posun po jednotlivých písmenech.


Copy&Past

Pokud chcete využít C&P stačí dvakrát klepnout do textu a tahem za úchopy označit požadovanou část textu. Vybereme Kopírovat.


Vložení je pak otázkou dvou tapnutí. Do požadovaného místa tapneme, a vybereme Vložit.

Třesavka po vložení

Pokud potřebujeme smazat poslední vložení, stačí malé "kouzlo". Zatřeste iPhonem. Objeví se bublina

Zpět: Vložit. Opravdu kouzlo hodné mistra Apple.

Schování klávesnice

Klávesnice se dá také schovat. Pokud například potřebujete lépe prohlídnout historii sms, stačí pole s textovkami posunout prstem směrem dolů, a klávesnice "zajede" dospod. Hodí se:)

Tolik něco fíglů, které jsem již stihl objevit. Snad se budou hodit i někomu jinému. :)

R.

Autor: René Becker | karma: 3.54 | přečteno: 146 ×
Poslední články autora