Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

No já mám na tohle zařízení dost rozporuplné názory. Nepopírám, že je velice praktické, když člověk potřebuje na něco rychle mrknout na internet, ale co to dělá s dětmi bez rozdílu věku to už hraničí se závislostí. Od té doby co se u nás doma tohle zařízení objevilo se hlavní prioritou dětí stalo kdo dřív a jestli si může hrát na ipadu. Nepomáhá vůbec nic. Při absolutních zákazech dokonce vykazují abstinenční příznaky. Naprostý šok jsem zažil při dovolené na horách kde seděla u stolu parta dětí a každý hleděl do vlastní kouzelné desky s displejem, místo aby si hrály spolu tak si hrají vedle sebe a okolí naprosto ignorují. Nevím, nevím jak se v budoucnosti budou schopni vůbec s někým domluvit. Možná už stárnu ale tohle mi hlava nebere. Když to za sebe zhodnotím tak mi přijde, že ipad je dobrý sluha ale zlý pán.

0 0
možnosti
Foto

Máte naprostou pravdu. Ovšem nutno podotknout. Že to není vlastnost jen iPadu. Takto děti podléhají i televizi, mobilům apod. Ani si nechci představit dobu, kdy se děti budou bavit více s Google Glass, než mezi sebou. U nás platí pravidla, která naše dcerka naštěstí dodržuje. Snad jí to vydrží.

1 0
možnosti
Foto

Můj první smartphone  byl  Iphone 3GS,  dnes mám 4S  a jsem velmi spokojený.  O iPadu uvažuji,  takže jste opět posunul jazýček na váze mého rozhodování.  Díky. R^

3 0
možnosti
Foto

To mě velice těší. Pokud jste z iPhonu zvyklý na způsob ovládaní, budete si s iPadem připadat jako se starým přítelem. :-)

3 0
možnosti
JU

Spíe než jako objektivní článek to působí jako reklama. Přeci jen když si přečtu recenzi na iPad od redaktora, kterému prošly pod rukama stovky smartphonů, tabletů apod., tak je to o něčem jiném. Také je zvláštní vaše snaha o zdůrazňování, že jste ex-androiďák...Pojal jsem jisté podezření. ;-)

2 3
možnosti
Foto

Ano, jsem si vědom, jak to vyznívá. Ovšem, nepsal jsem recenzi, spíš osobní postoj. Jsem opravdu ex-adnroiďák;-D Přiznám se, že jsem propadl Applu a tento článek je založen na osobní zkušenosti. Objektivně jsem opravdu nenašel nic, nad čím bych zaklel a zanadával. ;-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 88
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 680x
Více se o mně dozvíte na mé osobní stránce zde.