Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J17a22r32o20s68l80a73v 13M82i47k74u16l98a 3377591166

Asi čím jsou lidi hloupější, tím víc potřebují tyhle "chytré" věci. Opravdu chytrého člověka musí tahleta elektronická "inteligence", která mu pořád něco vnucuje, co hravě dokáže i sám, nakonec štvát.

0/0
3.4.2013 12:55

J55o78s45e26f 82D60r33á52s39a45l 2154455321

marketing, nic jiného....vnutit zákazníkovi něco, co bu´d nepotřebuje vůbec a nebo jen omezeně a tím rozšířit portfolio svých produktů

0/0
3.4.2013 11:32
Foto

R41e85n10é 51B76e86c81k30e31r 1419190867619

Ano. Výrobce to podá jako vylepšení pro svá zařízení a zákazník to koupí aby byl in.

0/0
3.4.2013 11:35



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.