Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DK

Otazkou je, proc nejakou revoluci vlastne chcete...Ja jsem nekolikrat zazil situaci, kdy jsem si rekl "ted by se mi hodil internet, fotak, navigace ci jen obycejna mapa, jizdni rad, nuz, dalekohled, lepici paska, zapalovac,..." no a podle toho jsem si tak nejak vybral nastroje, ktere jsem si koupil. Vy vlastne ocekavate, ze bude novy telefon posouvat obzory pokazde nekam vyrazne dal, ale vlastne ani sam nevite kam, protoze vam vlastnosti, ktere ktere nektery z budoucich smartphounu nabidnou, ani nechybi...Takze vase ocekavani od pristroje jsou takova, ze musi splnovat tu vlastnost, ze nabidnou neco extra. Coz mi prijde proti smyslu vytvareni pristroju. Ty tu maji byt predevsim od toho, aby lidem usnadnily zivot. Ne od toho, aby sokovaly novym napadem.

3 0
možnosti
Foto

R54e96n57é 13B22e86c42k90e45r

17. 3. 2013 19:13

Nesoustřeďme se tolik na funkce. Co třeba revoluce baterií? Vám by se nelíbilo, kdyby se nejnovější, nejmodernější telefon na trhu obešel bez zásuvky kupříkladu 5 dní? Výrobci utrácí miliardy dolarů za právníky v nesmyslných patentových sporech a další miliony za senzory, které poznají zda koukáte na displej.. usnadní Vám život takováto funkce víc než použitelnost telefonu bez neustálého hlídání ukazatele nabití?

2 1
možnosti
DU

No, tak zrovna s touto Vaší argumentací například já bezvýhradně souhlasím. Zrovna asi před třemi dny jsem si říkal, na co jsou mi všechna možná čidla, když po necelém dni běžného používání už je baterie prázdná a i kdyby mě ten telefon uměl nosit na zádech domů, je mi to prd platné...

2 0
možnosti
Foto

Ano, a přesně takhle jsem to myslel. "..i kdyby mě telefon uměl nosit na zádech domů, je mi to prd platné.." R^

0 0
možnosti
Foto

Stavíte se k tomu přliš primitivně. Věci se totiž kupují pro jejich funkčnost.

A hlavně:stále z Vás nevypadlo, jaké nové obzory vlastně od nového telefonu očekáváte...

No a divíte, se že Samsung dává přednost tomu vytvořit si vlastní aplikace? V dnešních jak sám píšete "nesmyslných pantentových sporech" je to svým způsobem prevence. A krom toho: Samsung nedělá svoje telefony pro nějaký český Pepíky, ale jeho základem je, pokud to nevíte, americký trh. A pochybuji, žeby tam nevěděli, co jejich zákazníky zajímá. To víte, Země je na okraji Mléčné dráhy a Česko je přímo tam... :-P

1 1
možnosti
Foto

Neočekávám nové obzory v tom smyslu, jak nastiňujete. Očekávám, jak jsem psal výše, prodloužení funkčnosti dnešních superfunkcí na déle než 20h. A ne jen leckdy zbytečné polozlepšováky.

A ohledně Samsungu.. Samsung je jihokorejská společnost, a její primární trh je právě ten Asijský. A to tak nějak vystihuje mentalitu a způsob uvažování, který reprezentují i telefony, které se všemi jejich funkcemi budete kolem dokola nastavovat a upravovat k obrazu svému jen proto, abyste si pak musel pamatovat 20 různých pohybových gest a v kapse nosil nabíjecí kabel i na záchod. :) Asiati jsou přesně po tomto lační, stačí se podívat na fakt, že SGS IV určený pro asijský trh nabídne octa-procesor. To už Samsung pochopil, že mimo Asii něco takového neprodá..;-)

0 0
možnosti
PF

P76a39v27e43l 78F82a52r73a

18. 3. 2013 9:41

S tou výdrží máte pravdu, ovšem marně jsem tuto výtku hledal ve vašem článku! Takže vlastně měl pan Kroner pravdu a váš článek je zbytečný. :-)

1 0
možnosti
Foto

článek jsem psal jako souhrn mých pocitů z představeného telefonu, ne jako zlepšovací návrh. Možná příště napíšu do Samsungu. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 88
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 680x
Více se o mně dozvíte na mé osobní stránce zde.