Nezařazené

René Becker

iTunes 11 - první dojmy

Minulý čtvrtek večer vyšly nové iTunes 11. Již na první pohled prošly velkými změnami. Změny se však neodehrály jen v designu. Přidány nebo vylepšeny byly i funkce programu. A nutno podotknout, že se jedná o pozitivní změny k lepšímu- většinou.

7.12.2012 v 11:20 | Karma článku: 9.88 | Přečteno: 668 | Diskuse

René Becker

Plánování s iPhone

Už od dob, kdy výrobci mobilních telefonů začali doplňovat svá zařízení o jednoduchý kalendář, jsem si zvykl plánovat svůj čas na telefonu, později komunikátoru, následně PDA a dnes jsou to smartphony. A jak se zlepšovaly možnosti našich zařízení, zvyšoval se i standard třídění úkolů, poznámek, údajů v kalendáři.

7.12.2012 v 11:19 | Karma článku: 9.84 | Přečteno: 628 | Diskuse

René Becker

iŽrout

iPhone používám dva týdny. A už teď vidím, jak je hraní si s iFounem náročné na baterii. Dobíjím každý den, a to leckdy s odřenýma ušima. Co s tím?

7.12.2012 v 11:16 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 52 | Diskuse

René Becker

Fígle s klávesnicí

iPhone klávesnice = kult. Naprosto špičkově odladěná, rychlá, přesná a s hned několika "fíčurami".

7.12.2012 v 11:12 | Karma článku: 3.54 | Přečteno: 146 | Diskuse

René Becker

Odstraňujeme aplikace

Jak aplikace do iPhonu nahrát jsem popisoval nedávno. Dnes si ukážeme, jak aplikace odstranit.

7.12.2012 v 11:10 | Karma článku: 7.59 | Přečteno: 1327 | Diskuse

René Becker

Dohráváme aplikace

Žádný smartphone není z výroby vybaven tak jak si jeho nový majitel představuje. Každý od svého zařízení vyžaduje něco jiného. A právě to je důvod (alespoň podle mně), proč se telefony s operačními systémy těší takové oblibě. Výrobce do svých produktů nahraje hotový systém (který licencoval, nebo jako Android získal free), který již obsahuje to nejzákladnější a zbytek je na konečném uživateli. A uživatelé se díky tomu nemusí zatěžovat aplikačním balastem (alespoň většinou), který nevyužijí a více méně jen zabírá místo v paměti. To je oboustranně výhodný model - výrobci nemusí utrácet za vývoj systému a aplikací, a uživatelé nemusí bojovat s aplikacemi, které nepotřebují.

7.12.2012 v 11:05 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 45 | Diskuse

René Becker

Nahráváme hudbu

Apple a jeho iPod je považován za elitu mezi osobními přehrávači. Proč by Apple své zkušenosti v odvětví hudby nevyužil i pro svůj telefon? iPhone tak má nejintuitivněji ovládaný přehrávač hudby co jsem kdy zkusil.

7.12.2012 v 10:59 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 64 | Diskuse

René Becker

iTunes to s Google neumí

Jeden z prvních kroků po přechodu na nový telefon je nahrání si kontaktů. Nejinak tomu bylo i u mne - jak jsem popsal v předchozím článku. Kontakty jsem nastavil pomocí karty Informace na Google contacts. Bez větší konroly jsem vše nechal na iTunes, odpojil iPhone a vyrazil do práce. Tam jsem teprve zjistil, jak mi iTunes rozházely kontakty.. Je jasná, že zkombinovat dva odlišné standarty třídění kontaktů není nic jednoduchého.

7.12.2012 v 10:59 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 75 | Diskuse

René Becker

iPhone z krabice ven!

Tak a iTelefon dorazil. Pocity při vybalování... Lechce se ozývá onen "wow efekt", který se dostaví vždy, když dostanete hračku na kterou se tešíte, ta euforie a nadšení. Kdo to nezná, nikdy nic nevybaloval a nebo je neskutečný flegmatik.

7.12.2012 v 10:58 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 63 | Diskuse

René Becker

Zamyšlení nad "i"

Již nějakou dobu se mi hlavou honí otázka písmene i před názvy zařízení firmy Apple. Co vlastně znamená ona samohláska?

7.12.2012 v 10:57 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 51 | Diskuse

René Becker

Proč?

Můj blog začíná otázkou. Neptám se však na důvody našeho bytí či nebytí, smyslu života a podobně. Má otázka je spíše brána jako téma k zamyšlení. Proč přecházet z nejrozjetějšího vlaku, kterým teď Android bez pochyby je? A proč zrovna k iOS? ...

4.12.2012 v 21:41 | Karma článku: 4.62 | Přečteno: 507 | Diskuse
Počet článků 88 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 680

Více se o mně dozvíte na mé osobní stránce zde.