René Becker

Jak napsat ° na iOS

27. 12. 2012 18:02:06
Před nedávnou dobou jsem potřeboval napsat na iPhone klávesnici údaj teploty. Ten se udává ve stupních. Ale ejhle, jak napsat znak pro stupeň na iOS klávesnici?

Ze zvědavosti jsem hledal radu na internetu a teprve pak jsem zjistil, že zdaleka nejsem jediný jablečný uživatel, který řeší tuto otázku. Na vetšině fór jsem však radu nenalezl. Dokonce jsem objevil i příspěvěk ve znění "Si to odtud zkopíruj.. °" To je ale velmi úsměvná rada. :)

Vydal jsem se tedy s dotazem přímo ke stejdovi Gůglovi. Ten si bude vědět rady. Ale ani vševěd Gůgl neporadil ihned a musel jsem se brodit kvatny výsledků.. Heureka! A jak jinak, bylo to jednoduché až hamba.

Pro napsání ° stačí podržet klávesu 0.

Autor: René Becker | karma: 21.98 | přečteno: 7225 ×
Poslední články autora