Hudba během hraní her

Hraní her na iPhone přináší opravdu skvělí zážitek a pro mně, jako příležitostného hráče, jsou hry na IP naprosto dostačující. Každý herní titul přináší i svou vlastní zvukovou kulisu v podobě herní hudby a efektů. Hudba spolu se zvuky zintenzivňuje zážitek z hraní, co když ale zrovna chcete poslouchat hudbu ze své MP3 sbírky?

Pokud spustíte hru během přehrávání muziky, dostane se vám nemilého překvapení. Vaše MP3 ustoupí hře a do sluchátek vám půjde herní kulisa. To se mi nelíbí. Chci i při hraní poslouchat své skladby. Jak toho ale dosáhnout.
V různých diskuzích jsem nalezl různá řešení. Většina nefungovala. Byla podmíněná verzí systému, typem hry, či co já vím ještě čím. Nakonec jsem na to přišel sám. Postup je jednoduchý. A jelikož jsem zjistil, že nejsem sám, kdo hledá řešení, napíši ho zde. Komu to pomůže, může tento článek poslat dál. :)

Jak na věc?

Po spuštění hry stačí dvojitým zmáčknutím Home tlačítka otevřít nabídku multitaskingu, přesunout se do leva na ovládací panel hudby a zmáčknout tlačítko pro přehrávání. Pak jen tapnout zpět do hry, a je to.
Pokud by snad postup nefungoval, prosím o zpětnou vazbu.

R.

Autor: René Becker | pátek 7.12.2012 11:14 | karma článku: 4,34 | přečteno: 167x
  • Další články autora

René Becker

Jak se sci-fi stává realitou

26.6.2014 v 17:27 | Karma: 7,50

René Becker

Google kopíruje...páč musí

17.6.2014 v 12:34 | Karma: 6,18

René Becker

Clear - na úkoly jednoduše

2.4.2014 v 11:03 | Karma: 6,68

René Becker

Koncept, který stojí za to

10.3.2014 v 11:41 | Karma: 6,45
  • Počet článků 88
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 680x
Více se o mně dozvíte na mé osobní stránce zde.