iTunes to s Google neumí

Jeden z prvních kroků po přechodu na nový telefon je nahrání si kontaktů. Nejinak tomu bylo i u mne - jak jsem popsal v předchozím článku. Kontakty jsem nastavil pomocí karty Informace na Google contacts. Bez větší konroly jsem vše nechal na iTunes, odpojil iPhone a vyrazil do práce. Tam jsem teprve zjistil, jak mi iTunes rozházely kontakty.. Je jasná, že zkombinovat dva odlišné standarty třídění kontaktů není nic jednoduchého.

 


 Nechtělo se mi však smířit se s tímto ne úplně praktickým řešením. A opravovat kontakty jeden po druhém.. děkuji nechci. Prohledal jsem tedy síť a nelezl návod na synchronizaci iPhonu s Google kontakty pomocí CardDAV protokolu. A to je jiná písnička. :)


 

Nastavení CardDAV

  • Nastavení > Pošta, kontakty, kalendáře > Přidat účet > Ostatní > Přidat účet CardDAV
  • Vyplnit dle vzoru:

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Klepneme na Dále
  • Ujistíme se, že je účet aktivní:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A je to!

Kontakty z Google účtu se samy naimportují do zařízení po otevření jakékoli aplikace, která s nimi pracuje, např. Kontakty. 

Kontakty mám tímto v telefonu komplet sladěné a navíc s obrázky - na to iTunes nestačily.

 

Pokud jste stejně jako já nespokojeni s importem Google kontaktů, jak ho obstaraly iTunes, věřím, že tento návod pomůže a zase o kousek zpříjemní práci s iOS.

 

R.


 
 

Autor: René Becker | pátek 7.12.2012 10:59 | karma článku: 0 | přečteno: 75x